Tilbudsansvarlig / Rekruttering / Administrative oppgaver

Prodecon er i stor vekst og vi søker derfor etter en person som kan være ansvarlig for tilbuds- og rekrutteringsarbeidet.

Vedkommende vil få ansvar for koordinering, utarbeidelse og leveranse av tilbud og akkvisisjonsmateriell, samt kommunikasjon og koordinering mot samarbeidspartnere og oppdragsgivere. I tillegg vil vedkommende få ansvar for å rekruttere nye medarbeidere til selskapet. Stillingen vil også bli tillagt noen administrative oppgaver.

Stillingens viktigste oppgave er knyttet til tilbud/anbud og rekruttering av nye medarbeidere samt å sørge for at vi forbedrer kvalitet, prosess og kundeopplevelse.

Primæroppgave tilbudsansvarlig vil være:

  • Koordinering av anbudsprosesser
  • Utarbeidelse og leveranse av tilbud og akkvisisjonsmateriell
  • Kommunikasjon og koordinering mot samarbeidspartnere og oppdragsgivere
  • Ansvar for prosessen med å rekruttere nye medarbeidere til selskapet

Primæroppgave rekruttering vil være:

  • Search, referansesjekk, intervju og presentasjon av kandidater
  • Oppdatere og holde ajour kandidatdatabasen
  • Bygge nettverk og relasjoner i kandidatmarkedet
  • Arbeidsavtaler/kontraktsmøter med nye medarbeidere
  • Representere Prodecon i aktuelle fora
  • Kundeansvarlig – rammeavtaler

Administrative oppgaver:

  • Synliggjøring av Prodecon via nettverk, presse,
    webside og andre kommunikasjonskanaler
  • Utforming av grafisk materiell
  • Hjelpe til med kontordriften

Kvalifikasjoner og personlige egenskaper:

  • Topp skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
  • Det er en fordel om du har erfaring fra enten tilbudsarbeid, rekruttering eller markedsføring innenfor byggebransjen
  • Proaktiv, selvstendig og med god gjennomføringskraft
  • Kreativ og utviklingsorientert
  • Analytisk, strukturert og effektiv
  • Lagspiller som kommuniserer godt og er en god bidragsyter til arbeidsmiljøet
  • Gode datakunnskaper
  • Et relevant nettverk vil vektlegges
  • God relasjonsbygger
  • Trives i høyt arbeidstempo
  • Målbevisst og resultatorientert
  • God forretningsforståelse
  • Evne til å analysere, tolke, strukturere og formidle informasjon på en enkel og overbevisende måte.
  • Evne til å tenke kreativt og strategisk – samtidig
  • Utadvent og får lett kontakt med andre
  • Initiativrik og handlingsorientert

Vi tilbyr:

En jobb hvor du er en del av et dynamisk miljø, med høy aktivitet og dedikerte kollegaer. Jobben du gjør er sentral og viktig for oss, og blir høyt verdsatt.

Prodecon har et godt og uformelt arbeidsmiljø, og er en fleksibel organisasjon med effektive beslutningsprosesser.

    • Fleksible arbeidstidsordninger
    • Spennende og varierte oppgaver
    • Gode muligheter for påvirkning og personlig utvikling
    • Selvstendig arbeidsdag
    • Godt arbeidsmiljø med dyktige og hyggelige kollegaer
    • Trivelige lokaler
    • Konkurransedyktig lønn
    • Gode pensjons- og personalforsikringer

Har du lyst på ansvaret og arbeidsoppgavene som ligger i stillingen, ta kontakt med: